hkblackstar
暱稱: VICCCccc
性別: 男
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2006 年 3 月 23 日  星期四

 

見家長..之前好緊張..

見__俾人屈-________-''

叫我下次測驗做D好成績..

唔使你講..我都諗住發力..

bio堂,,校工入番叫我..拎條鎖匙俾媽-V-`'

整天都在呆呆的想.. .

大計永遠都是美好_能實行又有幾多?!*

 

哈哈,,"東薈城之夜"..個名好型=3=**

 

2006-03-23 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 3 月 21 日  星期二

 

寧缺勿濫..寧缺勿濫..

寧缺勿濫..

寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..

寧缺勿濫..寧缺勿濫..

寧缺勿濫..

寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..

寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..

寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..

寧缺勿濫..

 

2006-03-21 10:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 3 月 18 日  星期六

 

今朝..遲左30min起身..趕到死..徐詠思同我收皮!!!..

返到去..得6個人..區sir講解後開始工作..

同PN一齊看門口..悶死-______-'''

10:30上左去break..之後去AC..帶細路

有個叫"錢己妍"..個名好好聽..

12:30準時走人..開locker..落到去個個走哂..

我同PN走,,打俾呀妹...

去左麗港城..迷路// //見到怡=]]*

搵呀妹..買叉燒飯,,=3=..

上佢屋企..好好笑..

兩兄妹玩到好猖狂-__________________-''

影左好多相..又拍片咁..

好耐無試過玩到癲哂咁..回想]}___..

 

 

2006-03-18 08:35 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 3 月 16 日  星期四

 

一個嚇人的電話..

個半小時前..一個極之嚇人的電話..

聽著音樂的我,,毫不留情的按著那個連接著耳筒的確定鍵..

就這樣..我與這人就這麼接通了..

聽著音樂的我..並沒有留意來電顯示..

潛意識告訴自己只是廣告..所以並沒有打算出聲..

那人喂了一聲..我又喂了一聲..

原來打錯了..於是我打算靜靜的等對方收線..

隔了數秒..佢莫名奇妙地又喂了一聲..

我不奈煩..打算拿出電話把這通話打斷...

就這樣..我見到那來電顯示..

原來是她.... .

太嚇壞我了..

最後,,她斷了線..

就這樣結束了十六秒的通話..

這一刻..我感到與她的距離好近..

完全只隔著一道微小的電波之中...

感覺詫異非常.. .

回想,,這次通話好似是唯一一次最和平的通話..

絕對是在雙方都同意的情況下斷線..

可惜的是.. .

為何舊知己 在最後 變不到老友

 來年陌生的 是昨日 最親的某某

 

 

2006-03-16 10:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 3 月 14 日  星期二

 

上堂..好留心'"

lunch__見到一個好可憐既人..

好慘=)` 無人理佢. .. .

CIT..唔錯_css-3-,,

放學去左電腦學會..program,,/]

問__________________,,

可能我始終沒有資格去.. ..擔心..安慰///

 

2006-03-14 10:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]