| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 3 月 23 日 星期四
見家長..之前好緊張..
見__俾人屈-________-''
叫我下次測驗做D好成績..
唔使你講..我都諗住發力..
bio堂,,校工入番叫我..拎條鎖匙俾媽-V-`'
整天都在呆呆的想.. .
大計永遠都是美好_能實行又有幾多?!*
哈哈,,"東薈城之夜"..個名好型=3=**
2006-03-23 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 21 日 星期二
寧缺勿濫..寧缺勿濫.. 寧缺勿濫..
寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..
寧缺勿濫..寧缺勿濫..
寧缺勿濫..
寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..
寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..
寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..寧缺勿濫..
寧缺勿濫..
2006-03-21 10:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 18 日 星期六
今朝..遲左30min起身..趕到死..徐詠思同我收皮!!!..
返到去..得6個人..區sir講解後開始工作..
同PN一齊看門口..悶死-______-'''
10:30上左去break..之後去AC..帶細路
有個叫"錢己妍"..個名好好聽..
12:30準時走人..開locker..落到去個個走哂..
我同PN走,,打俾呀妹...
去左麗港城..迷路// //見到怡=]]*
搵呀妹..買叉燒飯,,=3=..
上佢屋企..好好笑..
兩兄妹玩到好猖狂-__________________-''
影左好多相..又拍片咁..
好耐無試過玩到癲哂咁..回想]}___..
2006-03-18 08:35 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 16 日 星期四
一個嚇人的電話..
個半小時前..一個極之嚇人的電話..
聽著音樂的我,,毫不留情的按著那個連接著耳筒的確定鍵..
就這樣..我與這人就這麼接通了..
聽著音樂的我..並沒有留意來電顯示..
潛意識告訴自己只是廣告..所以並沒有打算出聲..
那人喂了一聲..我又喂了一聲..
原來打錯了..於是我打算靜靜的等對方收線..
隔了數秒..佢莫名奇妙地又喂了一聲..
我不奈煩..打算拿出電話把這通話打斷...
就這樣..我見到那來電顯示..
原來是她.... .
太嚇壞我了..
最後,,她斷了線..
就這樣結束了十六秒的通話..
這一刻..我感到與她的距離好近..
完全只隔著一道微小的電波之中...
感覺詫異非常.. .
回想,,這次通話好似是唯一一次最和平的通話..
絕對是在雙方都同意的情況下斷線..
可惜的是.. .
為何舊知己 在最後 變不到老友
來年陌生的 是昨日 最親的某某
2006-03-16 10:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 14 日 星期二
上堂..好留心'"
lunch__見到一個好可憐既人..
好慘=)` 無人理佢. .. .
CIT..唔錯_css-3-,,
放學去左電腦學會..program,,/]
問__________________,,
可能我始終沒有資格去.. ..擔心..安慰///
2006-03-14 10:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 44 | »
|