哇 太好啦=.=
玩左5日 有2轉啦 加仔90/90啦係巨商到,
好想哭=.= 玩左我咁多日=.=
仲唔2轉? 秒炎王真好呀
無計,我太帥了~~~~~~~~~~(=v=)
考試9:45放呀A_A
太開心了(開心死了)
我真係死左啦,仲唔來?
(死左會說話?)