好煩呀/_\
日日都係到做功課 又病鬼左>__<
我唔想再做功課啦 比我靜靜咁做功課同休息啦
大恅呀 唔好再煩我啦 我仲要玩sd嫁 我都唔知我係唔係有豬流(咁)
再係咁 我真係唔得嫁啦=.= 我ga肉體受唔住啦=.=
都過量啦d工作/_\
今日主要工作:
做閱讀札記,換blog的音樂,打機!!!!