最近睇死神,睇上癮@@
囧,因為仲做要做功課呀..................
數學要抄多次,因為...............................................................唔見左/_\
中文同英文就快做晒啦
做晒就打機打天光~
可惜呀數學慢慢抄.............................
msn又成日無人on(其實是我add得太少人)
最後就招人玩war3