死啦=/=
今日仲味抄晒D數(呀媽叫我重做)
不過 今日都OK嫁
呀哥出左去
10個小時唔洗見佢
但係有D唔開心/_\
而家 都冇咩野做
但係好鬼死開心
死君比
咁耐先出叛逆15嫁
天日去圖書館要做(是抄才對)晒D數學啦
英文抄書都味做
仲未睇完無限恐怖呀
怕換眼鏡
一日只係睇1~2個鍾左右
但係都睇到12章啦