今天很多「屎」
因為呀哥去返工xd
去踢波又唔手令到隻手..........
都唔知佢有冇屎
真係慘
我病鬼左/_\
我日你:天呀(天:你日我小心我放雷電你)
今天的歌很好呢@@
正在寫小說中,
可惜
我有很高的要求
序都要1000字=口=
囧了