|
|
2009 年 10 月 30 日 星期五  |
2009-10-30  |
分類: 日誌 |
今天...
我看到我的對手了...
想不到...
到了中二...
還真難有個好一點的對手@@
可惜
這個對手是中一的...
惜書我還是最高的...
他只是第二...
我不能給他搶第一名的..
我一定要在12月之前150本書,,,
要我的100本書嗎..
太易了...
九~十月都60本了...
加油...
今天上通X堂比人收電話..
好左有拎返A)A
|
|
|
我上堂成日sd sms都冇比人捉過 哈哈..我真係好彩..xD
|
|
|
你係唔係圖書館服務員? 呵....底你 上通識堂比人收電話 唔洗叫你老母去學校羅 咪算你好彩lo 睇你下次仲敢唔敢..
|
|
|