PETER.
I LOvE DUCk :)
 
 

回來了.

幾好玩.

不過洗左我好多錢-v-

好彩冇撞鬼

不過成日聽到d鳴鳴聲

好恐怖..

我好似曬黑左

=]哈哈 好正

失望.

冇人打比我

問下我點.

T^T死左都唔知.

-,.-晚晚差唔多2 3點先訓.

好累.

殘左 哈哈

 

發表時間:2010-08-20 04:24 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


hklcyem
暱稱: Peter=]
性別: 女
地區: 屯門區