這天平平煩煩的~
上學,
回家~
打機,溫豬....
5點幾~傾左陣電話=]
唔知做咩..我地好像傾下傾下好唔開心..
我好嬲我自己...點解。。我係msn個到可以講禁多
好說話,令你開心,
但我一係手機。。。
我講唔到丫。。
我正係想同你講可唔可以做我女朋友。。我自己do講唔出口。。
唉。。好唔開心。。。