好多日都無上過黎!過多幾日就零八!決定o左未?還未落實!
仲有!收到最新消息;豬朋【朱仔】要結婚;籌備【 04 - 2008 】舉行婚宴!
在此暫祝呢對未來新人【事事順景】;最重要【三】個人【平平安安】;
後記:冬至做東小插曲
【老頭子】×【老媽子】【大佬】×【伊藤】【二佬】×【二嫂】+【姪女】【我】&【妹子】
【二佬】一家o黎到已經見到【驚喜】( 淨係對於我;因我少在家,So 都唔知這回事 )
原來【二嫂】有喜;第二胎;我都無問乜野或講甚麼!!因為 ... .. . ( 其實o個件事都凋淡o左 ) 算吧!
飯前:【大佬】×【伊藤】【二佬】×【二嫂】+【姪女】【我】&【妹子】豪華香港版大富翁;
飯後:【老頭子】【大佬】【二佬】【我】四方城增進親情 !
吃飯時,一個消息令【老頭子】一時雀躍;紅酒興賀!【二嫂】第二胎係男丁!!
但原來事前已訴過給【老頭子】,但唔知乜事無o左件事 !!超低能,勁攪笑!!
這天【 訓話聽不少,意見聽不少 ,見意也不少 】!
祝賀:
【二嫂】:母子平安 !身體健康 !【二佬】:事業順景! 家宅安康 !
【姪女】:精乖玲俐 !學業進步 ! 【未來姪仔】:肥肥白白 ! 健健康康 ! |