| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 無聊 |
 今日普通話考口試..]]
音樂又要考吹笛..**
上普通話堂果時勁搞笑ar..xd
今日都冇咩是...無無聊又一日..))**
 |
刊登時間︰2006-05-29 04:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
LOVE love lOvE

| 好開心ar... |
 今日同細妹去左街...
我地好勇ar..*冒住大雨..]]
咁落街..仲要冇"大"姐..]]xd
好搞嘢.."成個低能婆咁//
買左好多新嘢xdd..
超開心ar...好想快d用...##
>33<聽日要返學啦..))
不過返學都幾好玩ge.]]
 |
刊登時間︰2006-05-28 05:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
LOVE love lOvE

| -00- |
 好多日有打日記啦..
>"<...ka敏今日
見唔到AY...*好失望ar]]
放學之後同"ar心..ar平..
珍姐..去左彩明傾計..''"
玩..占卜..**
有d都幾準ge---XD"]]
原來有d人真係...//
信唔過嫁..**-00-"
" 玩過應該滿足 I won't cry..=]]*
 |
刊登時間︰2006-05-26 11:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
LOVE love lOvE

| 討厭下雨 |
 呢兩日都落雨ar=]]好討厭...唔想聽到d落雨聲...
勁煩ar..**唔開心---(((
█[Love...。*
 |
刊登時間︰2006-05-21 02:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
LOVE love lOvE

LOVE love lOvE

« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 23 | »
|