| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
| 油塘ir |
分類: 未分類 |
大好星期天
由於昨日打通宵war 3所以搞到八點先返到屋企
我人生中的第一次通宵機
訓到兩點先起身
跟住三點幾出門去睇花展
點知搭到車去到銅鑼灣睇到維園多人到針到插唔到
車到無落就去北角轉地鐵去油塘
去咗三家村影日落
其實都去行下都無諗住有咩收穫
因為我只係帶咗ir機同菲林機
影景真係差d
最後日落就影唔到
貓相就影到
結果睇埋日落先走
雖然影唔到相
但去吹下海風睇下日落個人都輕鬆不少
有機會要去釣魚加埋bbq直落
即釣即燒........諗起都正
|
|
|
|