十二點半上堂
做mc題
跟住講返上堂的答案
講完落堂
上angus堂
佢都無咩講
睇下大家有冇大問題
兩點半lunch
食完個飯同啊偉去深水埗買機箱
行到五點半我搭車入馬鞍山上堂
第二日上堂
兩個啊sir都幾幽默
都學到好多嘢
未十點放
十點半返到土瓜灣
上咗陣天台(同朋友慶祝生日)
十一點半返屋企