彷佛愛情懸浮 微風吹便飄走 明天要分開走 任我再不妄想 阻不到夢游 情份易放不會收 假使我能祈求 誰不想占有 如合照被我帶走 輕輕抱我 只感到 一絲離愁
寧愿變貓狗 抱個夠
灰
傻小子 妄想找到優美開始
要你看穿這心意 卻跌一跤很諷刺
今日晏就同文太去左全威等埋家豪x2,so so,順亮
打到岩岩車儉
就同佢地去左舊太陽篤波a_a
文太同soso一隊 家豪x2一隊
打partner...個個都係度-6入波(花式!?)
家豪成日比我講到佢"撻死"(我好口臭xd)
打完之後同文太,FC,呀銘+兩個FD去唱K
爽死
唱到凌晨4點先閃人-3-
連續3晚成4點幾先返屋企...
好攰....好眼訓...
期待同你去唱k!!!!話個時間我知ok......?
親愛的 Baby 生日快樂=]