金日放學做哂功課 就同輝輝 安安,星星,打波 之後勇勇哥 落左泥打左一陣 我就走左 番到東涌就去左水路坐 諗左好多野/3\ 之後番屋企換完衫 就落街跳舞 好好挽,練到招 同識到新FD 希望可以變番之前啦;<