點解你每次都要我擔心;[[ 但係我每次擔心你時 會不知不覺地覺得你好可愛;'] 點解我會咁呢??? 因為我太愛你???? 因為我握緊自己??? 我真係唔知;[[[ 因為....... 我連自己依加要做咩都唔知 但係我一定唔會放棄你 因為我對你嘅承諾 我一定會做到 因為我每次到做唔到 但係金次一定會做到;'] 因為........... 我唔會再要你失望 唔好再傷害自己;[[[[ 可唔可以應成我??????