話咁快就差唔多到6月,仲有幾日就畢業呀!!真係有d唔捨得~~~
過埋果考試,大家就各散東西;有讀書既讀書有做野既做野.....
今日訓到十點起身返柏麗,返埋下個禮拜就返完;
我由學期初至到差唔多學期尾,上堂果時都係打psp同埋傾計;真係冇咩聽過書....
真係唔知點樣可以應付考試呀!難度今年又係成績一落千丈~~~
夜晚啊媽同我講d野係岩,要我真係卑心d讀書;第日做野就唔洗咁辛苦;
但係唔知點解,發現到自己真係冇咩恆心;做咩野都係好快放棄~~~
點算呀!!!!______