琴日我地學校搞左個謝帥宴,所以找埋大佬果d一齊去.....
去到果度,冇我想像人咁濃重;好小人著老西,同埋地方都冇係好大.....
不過我地個班人人都著得好令,可能大家都好重視掛~~~
食完野,個個都係咁影相呀!!搞笑呀~~~
過埋今日,真係正正式式完結呀!!真係好掛住5e班呀!!
不過有一個唔好既消息,就係普通話依科肥佬左呀,都唔知點算好呀!!
完左個謝帥宴,大家都話落元朗;點知走下走下,得番10個;跟住去左唱k;
唱到6點幾先番屋企,真係好累呀!訓覺先~~