豪____【hO__InG】
大家好
ho18
暱稱: 豪~~~『』
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-05-16
2009-05-14
2008-09-02
2008-08-18
2008-07-25
文章分類
全部 (132)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 350
今日人氣: 0
累積人氣: 3708
好友名單
網站連結
takilovewcy
加加
利雲
均姐~~
肥朗
秘書彗
細威
馮守4
2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


謝師宴 分類: 未分類

琴日我地學校搞左個謝帥宴,所以找埋大佬果d一齊去.....

去到果度,冇我想像人咁濃重;好小人著老西,同埋地方都冇係好大.....

不過我地個班人人都著得好令,可能大家都好重視掛~~~

食完野,個個都係咁影相呀!!搞笑呀~~~

過埋今日,真係正正式式完結呀!!真係好掛住5e班呀!!

不過有一個唔好既消息,就係普通話依科肥佬左呀,都唔知點算好呀!!

完左個謝帥宴,大家都話落元朗;點知走下走下,得番10個;跟住去左唱k;

唱到6點幾先番屋企,真係好累呀!訓覺先~~






訪客留言 (返回 ho18 的日誌)


chanyukying 於 2008-06-25 03:29 PM 發表:
hoho同學,咩你普通話肥左佬呀..

同埋你好似特別高咁既= ='
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

應該係肥左佬呀~~~
 
我唔係特別高,可能係d角度問題啦~~
Posted at 2008-06-25 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Peggy_daling 於 2008-06-24 01:25 PM 發表:
HAHA..
謝師宴.,
乜唔係一定要著西裝嫁咩./
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦...其實我覺得真係要著西裝;
但係有好多人都著得好簡單,好次平時去街咁;
搞到好次冇咩氣氛~~~
Posted at 2008-06-25 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lolo1211 於 2008-06-23 10:08 AM 發表:
睇落好似好開心咁喎~
我聼日先謝師宴呀,好期待呀^^
不過有少少唔捨得ge感覺!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀!真係好開心....
但係都有d唔捨我呀!~~~
Posted at 2008-06-23 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]