皓-愛音樂
2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


命裡有時終雖有,命裡無時莫強求? 分類: 未分類

呢句說話唔係叫你努力之後,只要盡了自己能力,

唔好太刻意要求些什麼,隨緣啦。

古語有云:謀事在人,成事在天。如果你有宗教

,會同意其實上帝已經安排好你得到些什麼

,沒有必要自己強行追求,因為祂已經安排好哂,

人只是依照祂的安排而行事。但唔講宗教

,人都只求問心無愧,其實的事情我們控制不了太多。

這不是叫人灰心和悲觀,

只是順其自然比較好,自己都無咁辛苦。

 

2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天


2007-01-06 分類: 未分類

SOR ~a好多日無打LA~

係無打禁多日啲日子

發生左好多事...

有開心有唔開心.............

但心情又灰下來了.

〔點解有D 人,得到啲時候不會去珍惜,不會去愛,]

 [其實當你唔開心啲時候我都唔會開心〕

〔只要你開心,我為你做咩都得,你開心我都會開心〕

〔我為你做啲事,我唔會後悔]

  [只知我還愛你〕

電燈膽

歌手:鄧麗欣 | 作曲:李峻一
填詞:李峻一 | 編曲:Johnny Yim

假使不能公開妒忌 學習大方接受
同行時要殿後 誰冷落舊朋友
節日約我三位一體的慶祝 沿途明亮燈飾閃映著沉重
言談越熾熱 內在更冰凍

誰當初無心將兩方綴合 然後留低 只得這寂寞人
仍是你們密友 呆望你們熱吻 應該傷感還是快感

* 能迴避嘛 我怕了當那電燈膽
黏著你們 來來回 委曲中受難
一個我被撇低 卻又很不慣
要走的一剎又折返
能承認嘛 我故意當那電燈膽
他日你們完場時 入替也不難
善良人埋藏著最壞的心眼
妄想一天你們會散 會選我嗎 *

對換了你身份可應該滿足 情人還是知己都擁入懷抱
同情或眼淚 讓別個得到
留低的原因 一世的秘密 其實明知只得我是外人
仍是你們密友 呆望你們熱吻 應該開心還是痛心

Repeat *

2006 年 12 月 29 日  星期五   晴天


2006-12-29 分類: 未分類

由於網絡供應商電纜線路受損, ho皓BLOG 部份服務受到影響. 我們正急切與網絡供應商跟進有關情況. 如有不便, 敬希原諒.

sorry a!~好多日都無打la~

好la~我打番la~

星期一果日我要番小提琴so唔去觀塘eat dinner

好彩!有雯雯豬!賠我EAT DINNER !

本來狂FING come ge!but找不到他...

餓a∼so eat dinner lo∼

去左eat KFC  A∼ ok 飽lo∼

之後去左行街...

無la∼做左電燈膽lo∼

=====================================

星期3

我同君AND HAY go全灣 

buy 3 

==================================

 

 

 

星期4....

我同hay 好勁A~

打波..玩屈肌,屈死人a∼

狂上籃,hay hay 狂in a∼

屈死人!!!

=================================

 

 

 
 

 

 

2006 年 12 月 26 日  星期二   晴天


2006-12-26 不安 分類: 未分類

我想講ge!

就係LEE 首歌GE野

電燈膽
主唱:鄧麗欣

假使不能公開妒忌 學習大方接受
同行時要殿後 誰冷落舊朋友
節日約我三位一體的慶祝
沿途明亮燈飾閃影?沉重
言談愈熾熱 內在更冰凍
誰當初無心 將兩方撮合
然後留低只得這寂寞人
仍是你們密友 呆望你們熱吻
應該傷感還是快感

*能回避嗎  我怕了當那電燈膽
盯?你們來來回為曲中受難
一個我被撇低卻又很不慣
要走的一剎又折返
能承認嗎 我故意當那電燈膽
他若你們完場時 若替也不難
善良人埋藏?最壞的心眼
妄想一天你們會散 會選我嗎*

對換了你身份可應該滿足
情人還是知己都擁入懷抱
同情或眼淚 讓別個得到
留低的原因  一世的秘密
其實明知只得我是外人
仍是你們密友 呆望你們熱吻
應該開心還是痛心

 

2006 年 12 月 25 日  星期一   晴天


2006-12-25 分類: 未分類

哎........今年我又一個人過聖誕la∼

唔係.唔係無fd賠...

好多人,不過感覺好孤單lo~

一路係街道見到好多人

都係一双双,個個都去晒拍拖應節.

而我地呢d,就要面對應節最慘的事情.

〔一個人〕

我都想找番個ge!不過.

命裡有時終雖有,命裡無時莫強求

今日我地去左尖沙咀呀!(其實我都唔知做咩)

不過都好!當李c旻等緊人

我同男仔上左去火車站上面(狂詠除外)

啱啱好!see到煙花!嘩令到呀!

(^.^)v  有d人see 唔到a∼ haha∼

then 我地分開左食飯..我地食左d好好味的東西..咖哩飯a(好好味ge!)

之後我地左new world centre 

見到'尖ME' 講左一陣..走左..

找番班女仔..見無野做..

番大埔..食糖水

之後番屋企la∼

 



ho19920809
暱稱: ho皓
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-03-09
2007-10-12
2007-10-08
2007-06-01
2007-05-30
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 19
今日人氣: 0
累積人氣: 626
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed