由於網絡供應商電纜線路受損, ho皓BLOG 部份服務受到影響. 我們正急切與網絡供應商跟進有關情況. 如有不便, 敬希原諒.
sorry a!~好多日都無打la~
好la~我打番la~
星期一果日我要番小提琴so唔去觀塘eat dinner
好彩!有雯雯豬!賠我EAT DINNER !
本來狂FING come ge!but找不到他...
我地好餓a∼so eat dinner lo∼
去左eat KFC A∼ ok 飽lo∼
之後去左行街...
無la∼做左電燈膽lo∼
=====================================
星期3
我同君AND HAY go全灣
buy 3
==================================
星期4....
我同hay 好勁A~
打波..玩屈肌,屈死人a∼
我狂上籃,hay hay 狂in a∼
屈死人!!!
=================================
|