我的日誌

2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


平淡的一天 分類: 未分類

今日

一如既往返學

今日d堂都ok正.

體育堂之前個人好幸苦,好疼lo..

體育堂果陣跑9,,無行過,全程跑都係得17個圈=.=

之後上科學堂,個人又好幸苦..都五知身體邊到有事..

一路去到最後中文堂

霞姐無返,我地成班調曬位

中文堂果陣,我同阿ken阿董,班長,同陳仰欣係到唱歌

交流心德.,,比人係甘話我感情over曬.

無辦法我唱歌太有感情^3^

一路唱到放學,之後著草back home ..

 

 




2010 年 2 月 3 日  星期三   晴天


奇怪的感覺! 愉快 分類: 未分類

今日一如既往返學

d堂都幾正,挺爽.

一路都無甚麼特別,,知道午善時間,我食完飯番上3樓

奇怪的感覺來了..

因為班fd都無番班房,所以大家都係圖書館外面條走廊到HEA

hea hea 下走左上4樓3e借書,她望住我

落番來,放本書去班房,她再望住我

放完書返去走廊埋去班fd到,她好次無意的望了過來.

直至打鍾,又望了,之後行過了.(我竟然想調轉頭望返拒)

最後中史堂,老師無返,搞店欠果D功課

放學4點零就走.同alan 去了沙田

又入PHYSICAL,我地2個係到練9分鐘跑.玩左個中..

之後同ALAN 去M記 食20$ haha..

座底食下食下..

奇怪的感覺又來了..(呢次好鑑界)

對面幾張台有條女望住我

隔離果台,我聽到戈2個女仔細細聲講我..

我都係食到後期先發現..

真係想拿拿林走,又五知點解想問對面個女仔拿電話..因為拒都幾令女..

不過最後我CHOOSES 了走..

今天的奇遇也不錯,不過開心下就算了,因為我喜歡的是第一個她..

T0 y0u:

我感覺到你的愛,或許我們互相相愛,但是我們並不相熟,只常互望幾眼擦過而去,卻從來沒有說過一句話.

 




2010 年 2 月 2 日  星期二   晴天


沉悶的一天 分類: 未分類

今日,一如既往返學

簡單的說悶Q死人

番到home 對住電腦

打下信長 上下網

真係好燃悶!!!!!!




2010 年 2 月 1 日  星期一   晴天


盡興 開心 分類: 未分類

今日

一早起身打機

打到12點 沖涼出街

同杰 , KAHO ,隆,ken,恆 book場打羽毛球

打到成3點 巾皮力盡

之後仲出了沙田,去PHYSICAL

做運動 3個月任玩..幾抵la..可是呢次無去那裡BATH

只是玩D健身器材

做完之後去了M記 食野 20$ ko,真抵

next 去拿表,點知原來4點半收工無得拿,白走一趟..

next bcak home finish my homework




2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


爽YY的一天 無奈 分類: 未分類

話說今日

好早起身唸住見家長

點知我唸起都把鬼火

叫老豆出去見,照常打機

老豆返來話成績差,無點講,就去賭馬了(我習慣了沒有人關心)

我繼續打機,途中有個網友

17歲女溝我,(一言難盡),fake me ? 之後me s0 sad,s0 898

then me繼續打機

then bath ,sleep [途中出去食飯盒]

 



« | 1 | 2 |