2010 年 2 月 4 日 星期四  |
| 平淡的一天 |
分類: 未分類 |
今日
一如既往返學
今日d堂都ok正.
體育堂之前個人好幸苦,好疼lo..
體育堂果陣跑9,,無行過,全程跑都係得17個圈=.=
之後上科學堂,個人又好幸苦..都五知身體邊到有事..
一路去到最後中文堂
霞姐無返,我地成班調曬位
中文堂果陣,我同阿ken阿董,班長,同陳仰欣係到唱歌
交流心德.,,比人係甘話我感情over曬.
無辦法我唱歌太有感情^3^
一路唱到放學,之後著草back home ..
|
2010 年 2 月 3 日 星期三  |
奇怪的感覺!  |
分類: 未分類 |
今日一如既往返學
d堂都幾正,挺爽.
一路都無甚麼特別,,知道午善時間,我食完飯番上3樓
奇怪的感覺來了..
因為班fd都無番班房,所以大家都係圖書館外面條走廊到HEA
hea hea 下走左上4樓3e借書,她望住我
落番來,放本書去班房,她再望住我
放完書返去走廊埋去班fd到,她好次無意的望了過來.
直至打鍾,又望了,之後行過了.(我竟然想調轉頭望返拒)
最後中史堂,老師無返,搞店欠果D功課
放學4點零就走.同alan 去了沙田
又入PHYSICAL,我地2個係到練9分鐘跑.玩左個中..
之後同ALAN 去M記 食20$ haha..
座底食下食下..
奇怪的感覺又來了..(呢次好鑑界)
對面幾張台有條女望住我
隔離果台,我聽到戈2個女仔細細聲講我..
我都係食到後期先發現..
真係想拿拿林走,又五知點解想問對面個女仔拿電話..因為拒都幾令女..
不過最後我CHOOSES 了走..
今天的奇遇也不錯,不過開心下就算了,因為我喜歡的是第一個她..
T0 y0u:
我感覺到你的愛,或許我們互相相愛,但是我們並不相熟,只常互望幾眼擦過而去,卻從來沒有說過一句話.
|
2010 年 2 月 2 日 星期二  |
| 沉悶的一天 |
分類: 未分類 |
今日,一如既往返學
簡單的說悶Q死人
番到home 對住電腦
打下信長 上下網
真係好燃悶!!!!!! |
2010 年 2 月 1 日 星期一  |
盡興  |
分類: 未分類 |
今日
一早起身打機
打到12點 沖涼出街
同杰 , KAHO ,隆,ken,恆 book場打羽毛球
打到成3點 巾皮力盡
之後仲出了沙田,去PHYSICAL
做運動 3個月任玩..幾抵la..可是呢次無去那裡BATH
只是玩D健身器材
做完之後去了M記 食野 20$ ko,真抵
next 去拿表,點知原來4點半收工無得拿,白走一趟..
next bcak home finish my homework |
2010 年 1 月 31 日 星期日  |
爽YY的一天  |
分類: 未分類 |
話說今日
好早起身唸住見家長
點知我唸起都把鬼火
叫老豆出去見,照常打機
老豆返來話成績差,無點講,就去賭馬了(我習慣了沒有人關心)
我繼續打機,途中有個網友
17歲女溝我,(一言難盡),fake me ? 之後me s0 sad,s0 898
then me繼續打機
then bath ,sleep [途中出去食飯盒]
|
|