2010-1-15
7;00pm出門口,右遲到la我 哈哈 去到成班笑我-,-
去到見到謝依琳.呀婷,芷菁,張家麗,Puiyee.寬,Kai子,JuLieT,言.蘭子.debbie.
打邊壚個陣,Kai子成日搶我d肥牛 好狗呀-.-
吹水吹得超happy.之後同佢地影相. 打到10;00去吉之島玩冒險樂園= =
本身諗住去影貼紙相,但太多人啦,所以無影.
成村人再行返去置樂食糖水 正正正!debbie衣然無變 笑到傻xD
食到12;00 呀婷唔想番屋企 so大家去公園傾計
講拍拖 呀婷係甘問問題.haha
講到1;00 好夜 廢事無車答,所以大家走sin
呀婷我對你5住 .哈哈. "我地咁多年友情"哈哈
無下次^^
答車send左個sms比呀婷.我會記得ga la ^v^
最多下星期一補完習找你lor.
下星期唱k ah!!
|