| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 7 月 7 日 星期三  |
2010-07-07  |
分類: 未分類 |
今日結業禮
早上
我以為綵排粵劇先
BUT係頒獎...
.......好彩.....臨時換番校服
但係....
要留係學校到高年級既畢業禮
下午...由1:00 TO 4:XX
我要表演粵劇
12:00要綵排
化裝.....穿劇服...
哈.....好X呀!!!!
要化裝N穿劇服....出去領獎
唆.....之後就....表演粵劇
李家敏.....走咗音...入錯咗拍指....
我.....自己......
不知不年那些人會升上A班呢?
※※※大家加油! ★◎☆
TOday

前日~~


PS;;;;;;;;;;; 
|
|
|
我一定要殺左你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
你有冇病啊?!!!!!!! 同我刪左啲相呀!!!!!!!!
|
網主回覆
有病!!!!!!!!
HA~~`` Posted at 2010-07-09 12:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|