大家有冇睇大長今?
今日我係網上睇到~大家覺得似唔似啊?yummy>3<
J
極好睇~極好笑~刨左好多次都係咁好睇!我*晴晴*誠意推介~
這個是我剛剛在youtube發現o的!
神奇的乘法 ~
http://www.youtube.com/v/vpp9JbQ5P80&hl=zh_HK
e幾日好鬼死忙啊!琴日仲1:00a.m先睡覺~ -o-zz
今日終於free d !
唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日歌唱比賽我班證實死亡 ! 我班所唱的 "I miss you"輸左~
唱得又唔好聽又冇動作,真係實至名歸 …