2010 年 12 月 3 日  星期五   晴天


sorry呀 愉快 分類: 未分類

sorry呀

我誤會左你

我e家知你係好好好好好好

我會好好珍惜你

我爰你呀(xxx)

我地會1314






訪客留言 (返回 hodavid 的日誌)


hodavid 於 2010-12-04 12:00 PM 發表:
我唔敢bo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bglovelove 於 2010-12-03 09:35 PM 發表:
要講就喺佢主頁講啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]