2011 年 2 月 8 日  星期二   晴天


hey~~~~ 不屑 分類: 未分類

好唔鍾意你囉!!!!

都唔知你係唔係鍾意第2個人!!!!

對你d feel 就快冇lu~~~~!!!

希望你係好爰我LA~~~~~






訪客留言 (返回 hodavid 的日誌)


kai0928 於 2011-02-12 10:19 PM 發表:
你係咪有左第2個.唔要我個老死呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]