我今日的一開始都係好掛住他~~~但係我又想如果他唔愛我~~~我想都冇得易~~~
我比人超愛他~~~好可惜的係他唔愛我~~~我真係唔知可以做咩好~~~
我e+真係好掛住他~~~日以繼夜咁掛住他~~~
可唔可以話我知!!!他y唔愛我~~~冇la la話分手~~~
我e+好心痛呀!!!可以做咩呀~~~
有冇人話比我知呀???
我e+真係相信~~~愛情係唔可以一生嫁~~~
但係我真係好想同他一生呀~~~
可能我愛他愛得好深~~~
Anson~~~我愛你!!!
你一定要幸福~~~
我好多謝你比我一個好的回憶!!!
|