|
|
2010 年 8 月 16 日 星期一  |
| ;> |
分類: 未分類 |
2010.8.16
情人節快樂(k)"
超級開心呀!!!
琴日見五到你;<
仲傷心緊;[
但係估五到你金日真係會黎;>
好好爆爆爆超級開心.
見到你啦:)
幾令仔xP"
我仲意-_-v''
佢同個小朋友一起玩.!
好得意呀;P
點知我又跑埋一分...
嬲親:(
行五到T____T"
痛到爆/v\
仲腫埋T^T
返屋企比呀媽發現在0x0
又係到罵罵罵;(
唉.v.' 都五知星期3去五去到op:(
我廳到你個fd話我五玩得\3/
係我嬲親渣!!!
我五嬲親我好玩得嫁\口/
估五到自己同你弟一次見面係情人節;D
(k)"
希望你會再黎玩啦:]
咁快就掛住你xdd
iloveyou(k).
|
♥讓我這餘下的我 :2010-08-16 11:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
RE. 太累啦-___- re在邊個同味re邊個都五知. 我冇re到比你你叫我re返比你啦;>
|
|