6-12-09
你咁恨心對我!! 我唔會忘記你點對過我?! 你唔比機會我.......我唔會再煩你 今日比人叫反去將軍澳做 唉=[ 果邊好悶嫁又要成日罰企 好唔舒得呀 日日又要早起身 都唔知係呢間公司做到幾耐 出到去同人跑又可能唔9人跑 好煩惱呀!! 成日睇住人地幸福 自己又好想有但係次次都唔得 我做人真係失敗><