24-12-09
平安夜去旺角搵完煙仔佢地食壽司 之後就去左搵錢錢and細i 出左尖咀勁悶!! 見到有人打交@@ 2點幾就反左屋企了 冇你係身邊 去到邊都有孤單嘰感覺
25-12-09
今日唔多想反工 好彩冇咩野做 因為聖誕節提早放左一個鍾好開心呀 經理呀咪請我食壽司 之後同d同事去打機 冇幾耐反左屋企