11-6-10
今日我唔洗反學 早上去apm食吉野家 無啦啦諗反起我地第一次一齊食野 在分開了的這兩個月 我不時想起了你 單戀一個人好辛苦 想放下又不行 算點呀...愛令我瘋了 又想起你彈奏的歌 我真的忍不住想對你說好掛住你 e+放假嘰每一次都好像好孤單 我想每天上學好過 就放暑假有排煩 又要搵學校..... 想找個人傾心事都冇 煩死了