19-6-10
單身都兩個多月了 沒有你在身邊支持我 我都唔知我嘰目標係咩?? 我發現冇左你我就是一無所有了 唉 重有7日就生日啦 都唔知開心定唔開心好 今年可能冇人陪我過生日啦 生日完又老一碎=.= 好想反反14-15碎嘰時候呀 呢排悶到日日自閉 悶!!爆爆爆爆爆 有冇人同我出街玩呀