26-6-10
今日本少生日啦!! 唔開心哇... 朝上要去面試 搞到琴晚冇得玩通頂 面完試乖乖咁反屋企做反自閉仔 落雨邊到都冇得去悶
24-6-10
完成左非常高校了 有點不舍得d同學 放左之後同d同學去打桌球 打到9-10點....><
再見各位+油啊!!