31-7-10
我知自己一無所有 每日就同傻仔強玩 風流快洞嘰日子... 玩完就訓..訓醒又玩 但唔知點解覺得呢d日子唔耐 佢地好快又要反工咁我呢邊個陪我呀?? 佢地走曬我就...唉 我只想以後都停留係呢排 因為真係咩都可以唔諗 忙記煩惱 我幾時先可以搵到目標有意義嘰人生呢? 玩果3年真快.... 但e+讀反書都唔知自己應唔應付到呢 懷念過去的光輝 而家我老了...冇曬本錢同人比