暑假得返幾日
我d功課都未做哂
感覺好快又一年
不過呢年真係令我成長左唔少
呢d都係要多謝呢一年黎幫助過我既人(1d既大家多謝你地)
不過講真..我第一日(迎新日)戈時..對大家既印象其實唔係幾好
因為..班男仔坐埋一邊..d女仔又一群一群坐..我戈時都好驚識唔到fd..
戈時我仲記得班男仔唔知邊個用埋d奇怪眼光睇住我架- -
點知識左大家耐d先知你地原來都幾好人(迷之聲:廢話太多啦)
下年大家努力啦