今日番學朝早要早會..help!!!最憎..熱到仈係度..跟住上art..入到去超正..個冷氣係咁吹.XDDDD.不過去隻尾好最凍-0-**後一堂了..無所事事..就過左兩堂了..小息好似係冇小息..-____________-***maths..呀sir係度講d咩s咩s咩邊咩邊..唔知佢up乜..佢叫做跟進..唔識喎好似..-0-**音樂考筆試..都唔係想像中咁難姐..跟住上完落左去小食部..食野..yummy..XPP"跟住中文堂兩堂作文..好難諗..跟住.搞野D人調曬位..XDD**lunch去左圖書館溫reader..之後通識..對作業對左一堂多d..跟住佢比我地溫一陣oral d野..第9節..落左hall..都未坐低盲叫我同夏皮去ready..o no..點知講我曼唔想果個..-___________-唉..失敗..-0-**放學你小食部坐左一陣..5點半到番到..即卡沖涼..因為太熱了..-0-**
|