大草原帶刺的草~讓大榕樹保護這帶刺的草~
大草原帶刺的草~讓大榕樹保護這帶刺的草~
讓蜜語成真,不令帶刺的草就傷害~
我真不想見到呀草...流下傷心的淚水~
hoilam0709
暱稱: 在帶刺小草身邊的大榕樹"軍"
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
心掛~
受傷~
累!
回想
怎樣說出口?
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 1
今日人氣: 0
累積人氣: 791
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


心的說話~ 分類: 未分類

candy同我講...話老婆你姣!老婆我心好痛!我聽完後自己覺得很冇用!唔可以理直氣壯同人講你心裡只愛我一個!你心裡並不是他!是我!我其實好擔心我再次做多次傻仔!坦白講我拍了不少拖但你和她們相比...我最愛係呀草!往往我對女朋友有一份執著...物質上我未必俾到好多!但我可以俾到她們既幸福...我會無條件完全俾她們!但她們偏偏都呃我...一點都沒有珍惜過!慢慢我對人或者女朋友...都失去信心!老婆我唔係你想像中敢有料!我自問我有咩是值得人去欣賞?我有咩事是成功?無論我做幾多...都冇人真心去明白我、去珍惜我!她們都是當我是水魚、玩具、傻仔!我做了笑面虎很多年...我做得很累!每天見人、返工、工作性質都是很假!我很累!我真係好累!最初我第一個女朋友到現在...我最初都覺得有一件是我可以唔需要穿上假面具!可以真心真意去生活、去講真心說話!但最終結果是我一次又一次失望...每一次都以淚洗面!被人玩的次數多了、利用多了!每一晚最靜的時候我都是自己一個去想番以前的事、俾人玩的時候...很多時我都想到不敢落了淚!很多朋友都說我很堅強...但我是一個受了很多傷痕的人!我還記我早以經係中二的時候icq裡有一句說話:「身體所受的一切傷害,是感官上的痛楚...我是可以忍受!但愛情被人傷害...是心靈的上傷害!」甚麼心計、說話見得太多!我唔再做笑面虎!我只是想做一個極之平凡的的人!有一坦白、明白我既女朋友!呀草我真係可以無條件俾到你既幸福!我唔會好像花生或者你以前的男朋友般...有事才找你、冇事就找其他女仔!呀雖我聽到candy話你以前會為花生可以講大話...我承認我會唔開心、嬲!有時因為我衝動...會講錯說話!對唔住!但老婆無論如何...就算其他人點講你、你以前的一切...我都會一一包容你的一切、包容你既小朋友脾氣!我只會做做好一個盡責的好老公...我唔會再好像花生或你以前的男朋友般傷害你你!只要你珍惜我...唔好當我係水魚、玩具...坦白、專一對我...我以經很滿足!我真是好想好想做到你心裡唯一的白馬王子!相信我對你的心、愛...我對你的一切都是真心真意!我會不斷學習做一個負責任的好老公、好爸!我敢對天父發誓我以上所講的一切都是真心真意!老婆我好希你永遠都記得我這一次心裡的說話!老婆我現在真是好想抱緊你!呀草我愛你! 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

我好記得約三年前...當時血氣方剛,

因為一件好少的事和一個好朋友打架,

雖然大家打到都很傷...但始終我都是練空手道...

最傷並不是我...我當時還覺得很自豪、很勁!

但我最終是冇了一個朋友...想番很傻!哈

打完這一場架不久,

當我後悔的時候...以經太遲 !

正因為這一件事...我把脾氣、能力收藏!

我還發誓除了保護自己親人、愛人外...我再唔會係其他面前表露的能力!

所以識我比較耐的人常常都說我是一個深不見底的人...

傻喇...深不見底又如何?我何常又是一個平常人!

能力越大、責任越大!我自問修養未能勝任下一次的色帶!

所以我暫時不想考...

練了五半有多...有些說話是我經驗得出來!

如夢成泡影..如虛化實...如假化真;

凡事太盡...勢必早盡...力從何起?

 

 

 



2008 年 2 月 12 日  星期二   晴天


開心呢~ 分類: 未分類

病了...今日早上五點幾老婆打俾我,

傾到早上九點幾...我訓了一陣,

老婆十二點到打俾我...

醒左...一路講電話講到兩點幾到,

老婆叫我過去佢到...沖完涼就過左去。

去到四點一到...個衰婆仲話我快,

o左...

等到五點幾...然後同老婆去食糖水、打機。

幸福、甜!

返到屋企呀媽講開呀草...呀媽仲讚呀草係一個好女仔呢~

ps:開心!甜蜜!幸福! 

 



2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天


考驗的兩天~ 分類: 未分類

昨天開始...是我同老婆呀草開始考驗的第一天,

起身真是習慣了俾一信息老婆...

老婆係兩點幾打俾我...傾了一陣。

老婆出門口打俾我...傾到上車之後,

個傻豬眼訓...訓到落車。

落車後個傻豬打俾我...問我係未咀咒佢,

講真咀咒就沒有...掛住佢就有很多!

講完呢個電話...夜晚睇J7,

睇到有少少淚...J7不是太好笑!

唔知係未當我離開老婆...老婆才會珍惜我呢?

但我不會當老婆離開了我才珍惜呀草...

我會珍惜同老婆現在的一切! 

初三就是過了!

今天朝早同老豆、呀媽飲茶,

一邊飲茶一邊講下呀草,

初十一睇下老婆得唔得閒...

老豆呀媽都想呀草上去食餐飯...

他們都接受呀草...ha  

飲完茶後...整日都沒有俾到老婆一個電話、信息,

雖然很掛住老婆...但我答應過老婆新一年我會做一個好老公!

要乖乖地...做一個負責任、聽話的好老公! 

 



2008 年 2 月 8 日  星期五   陰天


等待的年初一、開心年初二 分類: 未分類

昨天本來攞金沙俾老婆呀草...

敢好喇...我收到電話等老婆,

去寶林由三點鐘等到七點幾...

最終等不到!

係條街傻傻的等老婆...很凍呢!

本來好嬲佢!但算喇...我都唔知點解冇發過脾氣,

我自己脾氣唔係很好...我自己都唔明白點解冇發過老婆一句脾氣。

不過以經過左去...今日朝早讚我乖左,

讚我乖豬...很開心呢!

四點幾同呀草、呀草細佬玩到傻!

個傻女不斷偷酒飲...唔知係未因為敢佢玩到很傻!

傻得好開心呢!時間過得很快!

唔願意和呀草相處得這麼短時間! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2008 年 2 月 6 日  星期三   雨天


辛苦的半天~ 分類: 未分類

一朝我很早就起身...因為老婆原本約我十二點前攞野俾佢,

點知我十點幾去到葵涌過邊...想早d買完見老婆,

個傻婆打俾無人聽bor...原因得一個,

就係個傻婆未訓醒~

自己行了一陣...行了半個鐘send個信息俾老婆,

老婆回覆我...一睇到個信息,

就知道傻婆扭計未訓醒喇... 

我又唔會怪個傻婆既...昨晚我地傾計傾到接近五點鐘。

你話個傻豬婆係未小朋友呢?

好喇買好完所有野...諗住會見到個傻豬喇,

點知傻豬話唔得閒wo~無奈呢

個傻婆叫行到四、五、六點再攞俾佢,

好喇...我聽完後行去我朋友到,

去到朋友到不久...老婆打來叫我去攞俾去,

其實我當時有一點火火地,

因為當時好累呀...跑來跑去!

我自己本身氣門有傷...所以很辛苦!

算喇...發自己脾氣算吧!

老婆自己都唔想既!

最終都俾到老婆!

下午我擔心到行又唔係、企又不是,

最後老婆話俾我聽冇事...

就算我聽完後始終都係唔放心!