琴晚a妹叫唔醒我>< 無刷牙...洗面...同打日記.... 唔知個sms會搞到你喊 可能我真係打得好感動喇 不過...你又打左&講左好多次sorry lu.. 我諗...今次既程度最多講3次就ok喇^^" 電話個sms又限住字數...=3= 搞到要就住黎講.. 放心,我以後會講得明白d架喇... 好想打番個篇sms既內容..但係好長...+前面內容唔係咁重要... 咁我就打最重要個句啦.. 我愛你 鴻雄..我愛我愛我愛我愛我愛(x無限)你 玲
唔知個sms會搞到你喊 可能我真係打得好感動喇 不過...你又打左&講左好多次sorry lu.. 我諗...今次既程度最多講3次就ok喇^^" 電話個sms又限住字數...=3= 搞到要就住黎講.. 放心,我以後會講得明白d架喇... 好想打番個篇sms既內容..但係好長...+前面內容唔係咁重要... 咁我就打最重要個句啦.. 我愛你 鴻雄..我愛我愛我愛我愛我愛(x無限)你
玲