今天文學本來要open bk test 放風.. 但係ms翁好好人...一入黎就話未印好Q. 原來係想試下我地反應... 呵呵...差唔多全部人都未睇哂.. 咁就delay喇^^
中化堂..其實應該到我oral.. 不過ms so唔記得左.. 呵呵..又過一關..