今日好忙..
放學後出沙田搵呀妹...
行左好耐...
好衰a...呀妹唔俾我買耳環>.<
我睇岩邊款佢都ban,,
算...唔買lo=0=
為左d x 'mas present而出去沙田真係好無聊..
仲要係因為要禮尚往來,唉...無佢收..
終於成功買到件外套..
and一件one piece..
之後佢要買鞋..
番去fanling..睇唔岩..
仲撞到曾詠儀同何建邦響德興食飯..
最搞笑既係...JAMES想食菜但唔夠錢
就借左廿蚊俾佢喇=0=
仲以為佢講笑tim..
之後仲去埋上水...
唉..好鬼累...
仲有文學hw未做a>0<
|