過完一晚.. 又無事喇.. 好無聊.. 唔知嘈黎做乜.. anyway我覺得無人會好似咁lo.. 同呀妹嘈完最多3個字就會好番.. 同mammy嘈得最耐都係今次咋.. 足足要第2日先無事=0=
今日好悶... 做左d文學...睇下書... 用下facebook.. 無lu.. 好凍呀... 聽日小圈子gathering.. 咁凍..好想打邊邊