Hoi LiN g ”S ......BLoG
hoiling_w
暱稱: Sophie
性別: 女
地區: 北區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-04-07
2010-04-06
清明
2010-04-04
肚痛x2
文章分類
全部 (520)
生活 (433)
自言自語 (10)
愛人.鴻雄 (3)
歌詞~ (1)
學校 (51)
未分類 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 520
留言總數: 71
今日人氣: 15
累積人氣: 2660
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 24 日  星期三   晴天


平安夜 分類: 生活

補番呢晚DAIRY..
夜晚7點幾出去..with my honey^^
去左旺角..行落TST..
經過榮華...
無老婆餅:(
hunghung
買左對耳環俾我..
我呀妹都話好靚..緊係啦..我揀啵..^^"

好多人響TST度報佳音..
但係感覺上D人比以前少左..
可能金融海潚關係..D人唔出街=V=
周圍封路...我地係咁兜圈...
明明好近既路行左好耐..

THEN我地坐FERRY過中環..
買左聖誕帽..粉紅色呢..
棵樹好高..好靚..
過番TST..
傾到2點幾...有D眼訓..
然後佢送我回家..
哈哈..仲以為KCR唔係通宵
原來十幾分鐘一班..
番到屋企差唔多5點..
好開心A...
I LOVE YOU HUNGHUNG






訪客留言 (返回 hoiling_w 的日誌)


ManMing1314 於 2008-12-27 09:32 PM 發表:
路過..
留個commment..
回cm唷!!...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]