今日同HUNGHUNG睇左荒失失奇兵2.. 超搞笑....... 呵呵.. 跟住諗住去買書..行左3間..都無=.= 好肚餓...去左醫肚.. 佢就打俾大家CONFIRM MONDAY打邊邊.. 然後走左去買好似PIZZA既野黎食.. 嘩..好好味啵.. 好似雞蛋仔... 一個下午話咁快就完LU.. 好想快D到MONDAY啊...>3<