朝早發惡夢.... 夢見俾竹蜻蜓怪物捉我.. 首先佢係字母H,跟住俾WINDOW撞散左..變左T.. 好彩最後佢都撞散哂... 不過我D公仔跌哂落街... 我落去執..但係部LIFT係咁落.. 跟住就嚇醒左.. 哈哈..好耐無發過呢D夢喇.. 鴻雄話...佢就係個隻怪物..THH嘛... 呵呵..可能係喇...
又早左成個鐘番去... 咁就做埋文化問題.. 都幾好呀..