文學堂...
講長亭送別..
ms 翁問我地邊個拍過拖...送人番屋企
緊係首推陳定邦啦...
哈..ms翁又講得幾岩啵..
緊係會揀條遠d既路...
may話會好理智咁行平時既路
我諗1成真,9成假啦
hist堂又唔小心嚇親大家..
多多包涵a...好彩盒潤唇膏無跌咋=v=
乜我成日皺起左額頭咩?
可能天氣太凍:p
仲有...呢兩日隻右眼變左內雙a..
好樣衰=3=
快d回暖la...
好麻煩...
熙熙要我幫佢拎佢袋PE衫!!!!!
極速響自修堂完成4份閱讀小冊子既bk report...
section e...睇極都睇唔明...
是但寫d野上去算-3-
丫..可能1997年回歸..so整篇深d...唔..一定係!!
|