ms翁今日生日... 就係唱左bday song就算喇=v= lunch寫左一張揮春.. 遲dupload上黎先.. oral堂好白痴.. 係到掟紙球=0= prepare緊個陣清怡又整我.. oh..我都唔想>< 大pang真係唔知我地響到玩=0=
唔知係咪知道我需要 今日學校派m巾.. 仲要pe堂唔知邊度飛多包響隔離... 呵呵..放落書包咁我就一定記得帶
又唔記得帶禮物........ 屋企已經放左幾份未送出的過期生日禮物...=0= 哈哈哈哈.......