今日拍卡番學..
明明仲有成幾十秒架..
但係話我遲左40sec..同stanley一樣=0=
個system有好大既改善空間..
ms張唔上堂
so係到寫紀念冊,
同april係到講笑話...=v=
boomboomboom...
自修堂..
cindy同方喜傑討論左成2堂..
我好專心咁睇報紙..無影響到我..但係老彤就joe yeung la-v-
我知我d笑話好笑..
不過一時間真係咁唔到俾你lo陳生~~
有一篇短文25分=0=
唔通呢句係值咁多分?----<火是寂寞的>
哈哈..應該我層次高..=v=
放學番黎之後同呀妹落去買present..
哈哈..買左好行既野..
撞到crystal..佢又係去買禮物=v=
唔知聽日會抽到d咩呢?
|