今日去食開年飯..
細叔同sa嬸要去mos到食飯..
派完利是俾我地就走lu..
食飯先玩左魚蝦蟹...
第一次見安勤個男朋友..
er..個樣同實際年齡好唔似..
仲有把聲都幾高音..
唔知係咪聽慣左hunghung把聲呢:p
食完飯後玩pictionary..
之後仲玩埋估動作..
要早d番home.so玩到11:30就走..
飲埋杯果實酒...無團年飯個陣咁好飲啵..
交換d禮盒...好重....=0=
hunghung好岩咁響我到左屋企樓下個陣打俾我..
肯定想睇下我有冇遲番啦^^
收到四表叔個女既紅色炸彈...=.=
2月14號...勸緊mammy唔好去..:p
|