成week無打tim..=3=
無計...考試中...
差唔多份份卷都唔夠時間..
煒茵生日..
搞到佢遲到tim:p
飲完茶..去搵hunghung一齊捐血...
d風吹到我個頭好亂..=0=
今次無打麻醉針..超痛...>0<
個老婆餅好好味..=v=
行左一陣,
跟住就送我回家la..-v-
同呀妹第一次玩3g..
佢又唔係出鏡=3=
番到home..
mike好神奇同我講佢地又一齊番..
好似係前2日先講無左..
by the way..佢既決定點都會支持佢既
因為我覺得咁樣都係好d.. :]
睇戲緊係搵番gf陪la=v=
唱k就等考完al先lu..
|