最後一日上課日...
第1,2節蘇老師堂...
派完卷..
講完再見..全班唱首<真的愛妳>送俾佢...
一路唱歌詞..d眼淚湧哂出黎..
都唱唔到落去..要夾口形...
蘇老師對眼周圍望住我地..
盈眶充滿淚水..
跟住我就去左toilet沬眼淚.
紅左...=0=
咁遲d先同蘇老師影相..
回想起中三第一次上佢中文堂..
真係好驚...雖然到而家都好驚:p
但係以前,我地大家都會響佢背後叫佢個花名<蘇lin>..
唔知幾時..就無再咁叫佢..
呢前後5年真係好快過..
ce2年文學..仲記得有一段日子第一個就叫我答問題-.-""
真係好怕怕..
不過佢教左好多人生道理俾我地,
呢點..我相信是無人能及..
她,真的是一個令我且敬而畏的老師~
Ue堂好似無想像中咁好笑既.>0<
自修堂係林姐on duty..好神奇佢無話我地..
又俾我地影相..
小息無時間上去搵人影相..
lunch去左f.6個到..同mike,詩,裙,新,浜影相
詩又喊喇..搞到我都喊…><
ms pang 21/3結婚呢..
張poster影得好靚…
放完後要去唱k..
so等左april一陣就走..
之後crystal話番俾我聽paul chan搵我影相..
本身我都諗住上去搵佢..不過以為佢走左>.<
唔知25號影唔影得番呢?
放左學同hunghung傾左一陣先出..
原來neway d b-cake好睇唔係幾好食..
smash好賤..我同hunghung傾緊電話..
竟然kick我.!
好眼訓呢..響車到訓覺覺豬/\/\
|