起伏真係好大。 好彩下午無事lu... 不過俾我發現喊完個眼袋會緊緻左..=v=
一傾傾左差唔多3個鐘, 真係唔經唔覺... 不過,我好似仲未講完..=3= 好喇...要加油~!努力! 差d唔記得改番jupas個choice=3=